onsdag den 29. juni 2011

Morgen musik...



Lidt musik til at starte morgenen med.. Jeg har hørt den her sang til hudløshed, da den kom frem... Det er både tekst, rymte, melodi og Maria Menas smukke stemme, der gør sangen så indtagende...
Og den er go´når man rydder op, og den er go´når man kører bil, og den er go´når man er i godt humør eller bare gerne vil være det.... Og så er den sikkert også go´om morgenen......
Og så minder den mig altså lidt om en for længst gået teenage tid, især når jeg ser videoen, men det behøver vel ikke udelukkende at være skidt vel...

Here goes: Maria Mena - You´re the only one....

7 kommentarer:

Kine sagde ...

Enig, jeg eelsker den sangen! Elsker de fleste av maria mena egentlig :)
Har du hørt Marit Larsen? :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Kine-
Ja sådan har jeg det også.. det er fordi hun har sådan en vidunderlig smuk stemme syns jeg.. :)
Marit Larsen kender jeg ikk... er hun mon norsk? Jeg googler... ;)
Tak for tippet... :)

by myr sagde ...

Ååååh jeg elsker den sang!!! Ku faktisk næsten teksten udenad uden at være klar over det, så jeg må helt sikkert ha hørt den mange gange:-)

Har dog aldrig set videoen før - fik også teenage flachback:-)

Tak for en dejlig "morgen sang" Rakel:-)

Knus Malene

Onkel Anne sagde ...

Oh yearh! Tak for kicket til at gå i gang med at rydde ud!
Mon vi har været teens på samme tid? :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Malene-
Det kender jeg godt, sådan en sang hørte jeg også i radioen for et par uger siden, hvor jeg sagde til manden, at det var simpelthen for mærkeligt, at selvom jeg havde glemt at den sang fandtes ku jeg bare det hele alligvel... :)

Onkel anne-
Ja sådan plus minus en 5 år, så tror jeg da vi har været teens på samme tid.. Og nogle gange bliver man sådan wow, nå nej det er jeg jo ikke lige mere... :))

Frk. Toft sagde ...

Jeg må slutte mig til! Jeg elsker også den sang så meget! Man bliver bare i så godt humør af den! :o)

Knus Mie

Design Elements sagde ...

love that song!