onsdag den 11. januar 2012

Et fint samarbejde...


Indimellem bliver jeg spurgt om ikke jeg vil omtale forskellige ting... Nogengange siger jeg ja, andre gange nej...

Denne her sag vil jeg gerne omtale....!

Jackpot og EDUN har sammen lavet et projekt... I et fint samarbejde har de lavet en kollektion af
t-shirts, hvor produktionen foregår i det nordlige Uganda og har til hensigt at hjælpe befolkningen der med at komme på fode igen efter mange års borgerkrig..
Hele kollektionen er lavet af økologisk bomuld og i øvrigt er det Bono fra U2, som står bag mærket EDUN..

Du kan se hele kollektionen her....

Fru Schou har også skrevet om samarbejdet, og ligesom hende, sagde jeg også ja tak til at modtage en t-shirt... Desværre var min i det mindste, og et billede af den PÅ mig, vil derfor ikke gøre sig halvt så godt som på Fru Schou... Du kan se t-shirten og hendes indlæg her...

5 kommentarer:

Fru Schou sagde ...

Ej hvor er du sød Rakel:-) men jeg bestilte altså også i str L for at være på den sikre side:-) er nu sikker på du er fin i den uanset hvad:-)
Kh

bare WUNDERBAR sagde ...

Haha ... Ved du hvad det gjorde jeg også.... ;))) Det er nærmest den sørgelige del af det.... ;)

Er lige kommet hjem fra løbetur!! Ved ikk om det har noget med trøjen at gøre...!? :))

dqpage sagde ...

Der fik du også lige mig til at købe en ny t-shirt..
men jeg må indrømme jeg investerede i den sædvanlige str. M. Håber da det går ??
ellers må jeg vist være lidt skrappere med kosten ;o)
Det er et fedt koncept, som jeg gerne vil støtte.
hilsen Mona

bare WUNDERBAR sagde ...

Mona-
Mon ikke det går, jeg tror det var mig, som var en anelse for naiv... For andre går det sådan at de kæmper med at tabe sig efter en graviditet, for mig er det sådan at jeg har taget 10 kg på siden... :)

Fru Schou sagde ...

I det mindste har du da været ude og løbe:-) Jeg har mest bare været i min sofa:-)