søndag den 16. oktober 2011

De heldige vindere af fine sager fra elle-belle er.....



Tusinde tak alle sammen, fordi I havde lyst til at være med i min GIVE AWAY... Fantastisk...

De to heldige damer, som vinder de fine præmier fra elle-belle er:

1. præmie - Gavekort på 500 kr. går til
Mirjam

2. præmie - En valgfri wallsticker fra butikken går til
Kathrine

Send mig en mail med jeres addresser, så modtager I inden længe jeres præmie...

Jeg opdagede den anden dag, at butikken havde endnu to wallstickers, som jeg ikke vist frem, så de to herunder er også en del af sortimentet i butikken... Resten af de fine stickers kan du se i indlægget her...

 I er stadig velkomne til at ringe og bestille og butikken sender fragtfrit lidt endnu....


2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Stort Tillykke til de heldige...
Ha´en dejlig aften.

Knus Susi

Mirjam sagde ...

Jubiiii! Hvor er jeg glad for den fornemme præmie. Tusind tak. Har sendt dig en mail :)

Kh. Mirjam